2024年2月17日 星期六

[ 2024 英國睇波及探親之旅 ] [ Day 11 - London Cycling & Ealing Broadway ]

日期:2024年1月22日

由於前幾日租Brompton小布不果,心有不甘,於是報了一個單車團。單車由Waterloo Station附近10:15出發,全程大概三個半小時左右,15至16公里。

單車店在Lambeth North地鐵站附近

時間尚早,往Imperial War Museum望下

參加單車團的單車店,有單車可供出租


大笨鐘及國會大樓

London Eye

Westminster Abbey

可能係冬天,全團只有四個人,包括我及壹個三人荷蘭家庭,阿媽加兩個仔。我同導遊講,因為我已經來過倫敦好幾次,所以講解時唔需要兼顧我,我自己自由拍照就得了。

伯金漢宮

皇家衛隊巡行

Horse Guards Parade

Trafalgar Square

Covent Garden

Farrington Station,是倫敦最古舊地鐵站之一

Smithfield Market

由於以前去倫敦景點都係搭車或者行路,今次用單車亦係一種不同的體驗。景點都係沿着泰晤士河北邊直至去到聖保羅大教堂,穿過不少大街小巷,最後沿着泰晤士河返回Waterloo Station附近。

St Bartholomew's Gatehouse



Sir William Wallace記念碑

St. Paul's Cathedral



The Graffiti Tunnel


返回唐人街吃個Late Lunch

晚上約了朋友喺West Ealing吃飯,我搭地鐵去Ealing Broadway 行過去。由於時間尚早,我在商場行吓先過去跟朋友會合。朋友介紹一間波斯餐廳,佢話味道都唔錯。每人叫咗個餐有串燒雞肉,飯及沙律嘅餐,同埋麵包。包括壹杯茶每人大約20鎊,不算貴。

Ealing Braodway地鐵站



夜晚Ealing Broadway景色


Persian Palace波斯菜,味道不錯




有關詳細行程,相片及短片,可參閱以下Youtube:

沒有留言:

張貼留言