2018年4月7日 星期六

2018 Penang2Bangkok (檳城至曼谷) (Day 7 - 10)

Day 7 - Donsat to Tha Chana
騎行距離:86km          總距離:627km

今天一早就出發,踩了20K後條前胎已經救唔番,又距離前面大城市Surat Thani重有20K,無計可施,唯有推車。推咗幾佰米覺得唔對路,5個鐘都未到啦。

坐著順風車去Surat Thani

在Surat Thani其中壹間比較大的單車店

THB200連工包料

見有好多pick-up經過,作了人生第一次截順風車的決定。一舉起手指公,已經有架中型貨車停下來。我同司機講Surat Thani,再用手指住前胎。二話不說司機就將我部單車連行李抬上車。

司機重有個朋友喺車上,大家用手機番譯溝通。我將昨晚已經查到的單車店地址比他看,佢問我是否要搵單車舖。再傾落去原來佢地要去Chumphon,係我明天要去的目的地。當時真係有衝動直接去Chumphon住兩天,慢慢搵單車店。

半個小時已經抵達單車店,內有好多RBMTB,重驚無我要種胎。個後生維修員好專業,試了幾次想打脹條胎。我用手機番譯同佢講不如搵條新胎比我。5分鐘內攪掂,連工包料200泰幣,即50港紙到。條胎牌子叫Duro,未聽過。

在Surat Thani轉入2007公路

喺Amazon Cafe飲杯凍咖啡已是例行公事



單車店就在我預定路線上,10時左右再出發由Surat Thani轉入20074112公路,一直到目的地Tha Chana,無乜車,有時10公里都是大直路,有幾個過山車式爬坡。唔太辛苦但好似浪費體力。

抵達Tha Chana前的轉入小路

抵達Tha Chana前的廟宇,有個好大佛像在山崖上

渡假屋,THB400壹晚




抵達Tha Chana前我轉入小路,4時許抵達渡假屋,400泰幣。

鎮上的大街

7-11好似小型超市咁大

鎮上應該有華人居住

雖然睇唔明,但Wi-Fi密碼都幾混亂

晚上去鎮上找飯吃,成個鎮就只有火車站前兩條大街,反而有壹間小型超市咁大嘅7-11,買了兩包預熱食品便返回渡假屋。


Day 8 - Tha Chana to Chumphon
騎行距離:121km        總距離:748km

今天不算辛苦雖然超過120km。開始時有點下雨,只是幾滴,大部分早上都是陰天。

離開渡假屋後就碰到下雨


沿途經過的種植園

棕櫚收集站

離開沿著4112公路30K4134公路去Lang Suan4134公路有點意思,在山腰上穿過好多橡膠及棕梠種植園,有上有落,左轉右轉。




去到Lang Suan後再走幾公里小路便轉入AH2,泰國叫41號公路,即第三日由馬來西亞過境泰國的那條路。雖然好多高速大貨車,但大部分都有2米寛路肩,路邊有不少攤檔及便利店。中午在路邊檔以湯粉作午餐,泰國食湯粉會有壹盤蔬菜任依食,當然冰水任飲。

好多時所選的小路都是沿著火車軌而行

春薘火車站

舊火車頭

最後15公里我利用小路去進入Chumphon,好優閒無乜車。酒店在火車站附近,出便條街晚上好多嘢食。春薘是去泰國西南的Krabi及布吉的轉車站,從曼谷坐火車南下可以在此轉大巴去布吉,所以外國背包客特別多。

酒店外大街的食物檔

泰式炒麵


Salsa Hostel,有車友推薦

杧果糯米飯做甜品


講開條前胎,我都知無可能50蚊同幾佰蚊一樣咁嘅效果。去到80K左右,前胎慢慢漏氣,唯有每10K打一次氣,去到酒店先算。剛才拆胎睇,發現內胎有漏氣,用手指摸外胎內層無什麼發現,在外表發現數粒玻璃碎。補好條內胎備用,以防萬一用條新胎先。

Day 9 - Chumphon to Bang Saphan
騎行距離:106km        總距離:854km

今天雖然只有106K、其實比昨天更辛苦。由春篷出來幾公里後便一直要爬上爬落,除了幾次近海邊是平路,大部分是過山車式爬坡。

春蓬河邊單車徑


轉入2021 Scenic Road



差不多36K接近春篷機場前,我轉入2021公路,又叫Scenic Road,或者Royal Coast Road,兩邊都有單車徑。

今天率之碰到長途單車友,喺壹對夫妻,兩人都係踩Brompton,其中女方重拖咗部Trailer裝行李。由於他們比較慢,講了幾句就離開。

沙灘上出租的小屋

沙灘上的Cafe


過山車式爬坡



今天頭轆到70K又開始漏氣,等去到酒店拆出來睇下是什麼原因。好彩是爬到坡頂發現,否則落斜中漏囇氣就大件事了,因為今天創造了今次行程中最高嘅43km/h,之後剎著落驚條前胎頂唔順。






4時抵達目的地Bang Saphan,原本打算在Bang Saphan鎮上住宿,但聽說海邊有幾間不錯的餐廳,於是決定住在海邊的酒店。酒店住客不多,Wi-Fi用不了,單車鎖在大堂前面。

晚餐在酒店對面的餐廳,兩菜壹啤,望著大海,生活如此乎復何求。


Day 10 - Bang Saphan to Prachuap
騎行距離:103km        總距離:957km

今天以為比較軽鬆只有86km,最後行咗103km,究其原因有兩個原因

太陽從東方升起

今天早上大部份都是這種小路

海邊渡假村,以外國客人為主



利用GPS導航主要以鄕郊小路為主,比行AH2足足短咗10公里。喺30公里時食炒飯作早餐,泰文我浄係識炒飯兩字,食完再行轉入預定小路時遇著道路重建,迫著去AH2繞道而行。



Huai Yang地方有好多北歐人居住,地產廣告有英文及瑞典文。之後被GPS帶到壹條砂石路,半踩半推之下幾公里出來是個海灘。稍事休息再跟GPS就大鑊,路况愈來愈差,去到2K雜草叢生見唔到有去路,要走回頭路去AH2繞道。這兩次繞道我人個人估計多了10多公里路程。

北聚人居住的小區

地產廣告,有泰、英及瑞典文

沙石路,有部份是沙路要落車推




最後5-6KPrachuap好得意,要穿過壹個空軍基地,出入口有軍人把守及查車。但內裡有個好大嘅海灘,都幾多遊客。離開軍管營前馬路會穿過機場跑道,幾神奇。由於有軍人駐守,唔敢拍照。

進入空軍基地








酒店在壹條橫街內,但走出來就有7-11及屈臣氏,相當方便。酒店只有13間房,單車放在房中,Wi-Fi訊號好強。



Prachuap大街,兩個街口內有三間7-11

海邊大街

海灘遠處是著名的猴子廟



晚上去海邊行,有幾間食肆,外國人都不少。選了間海鮮檔,兩菜壹啤,正。

沒有留言:

張貼留言