2024年5月11日 星期六

[ 2024 韓國12天單車及自由行 ] [ Day 7 - 達城至水山 ]

今日騎行距離:103km

總距離:568km


今日禍不單行,朝早準備出車時發現後轆漏咗氣,用咗半個鐘換胎。去到60km左右第三個爬坡後發覺前轆爆胎,由於只帶了壹條後備胎過來,唯有喺路邊補胎。可能啲胎貼過咗期,補好打氣去到20psi就再漏氣。

早上出發前發現後胎漏氣,用了半小時換胎

第一次爬坡,需爬坡約100米

第一個爬坡頂,因為大霧沒有什麼好看


道東書院




無計可施之下唯有出絕招截順風車,第一個韓國大叔開部pick-up停車,我用翻譯軟件話想去最近嘅單車店,大叔話冇問題。大概揸咗15分鐘去最近嘅城市Namji,第一間單車店冇開門,第二間見開門佢就放低咗我,我同佢講聲多謝咁佢就開車走人。

壹個短但十分斜的爬坡

這個標誌沿途都是,尚有154公里便抵達目的地

無心寺,要推車上來,之後再推車去後面的斜坡。但在山腳可以選擇繞過



在第二個坡頂休息下

Hapcheongchangnyeongbo Certification Centre




呢間單車店話無16吋內胎,我睇Google Map重有兩間單車店,不過要行成半個鐘。最後搵到間阿伯見到部小布都好愕然,卒之搵咗一條尺寸差唔多嘅內胎幫我換上去,仲好好人幫我調教埋前後嘅brake。全部費用只要15,000 won,大概90蚊左右。

經過150米爬坡,卒之抵達Gurrumjae Certification Centre,此個印章處不在單車護照內,因為有點困難騎上來




在第三個大落坡不久,發生今日第二個爆胎。由於今早使用了唯一的後備及帶來的補貼無乜用,唯有截順風車去最近的城鎮

搵了半小時才搵到間單車舖有16吋內胎


單車店好近單車路線,返回去繼續行程,原來只剩下30公里左右。大概6點抵達目的地壹個叫Susan嘅小地方,check-in酒店就出外搵嘢食,碰到壹對外國人夫婦,都係踩四河,明日亦會去到終點站嘅洛東江河口。 

單車修理好之後用了數分鐘返回單車路線

Changyeong Ham Certification Centre



今晚入住水山宮酒店 (Motel Goung)

這間酒店都受車友歡迎




沒有留言:

張貼留言